Lets start

Jag har precis kommit hem ifrån skolan och hela köret. Började skolan 09.40 med tyska, och hela lektionen bestod av att ringa och skicka sms till Emma som satt i ett eget klassrum vid centralhallen och gjorde sitt tyska prov. Hon ska ha nybörjar tyska och har svårare saker än vi i steg 2 & 3 har. hmm skumt!
Anyway, efter skolan så körde Linda hem mig och Malin, sedan övningskörde jag till Nordic Club där jag sedan skaffade mitt efterlängtade gymkort :D wiiee!! äntligen. Nu är det bara att börja jobba för att bli fit for fight summer 09. Fick 3 sådana "en gratis vecka" lappar, en som ska gå till mamma och en får väl gå till den där grymt "häftiga" Malin Claesson 8) det blir en över, vem vill ha? haha det är inget datum på dom så det är bara att bestämma själv sen när ni vill träna.

Dagens händelse i skolan;
Puckot Malin börjar inte skolan förens 13.10 men kommer till skolan klockan 11.00, hon sa; oj då, jag såg visst "fel" på schemat.
hmm.. nej Malin du har syn fel.. gå till en optiker! haha
sedan blir det att vi har geografi. Jag tycker att jag målar fint i min kalender och skriver över den vackra bilen jag målade i mars "Nina har fått körkort före Malin", DÅ helt plötsligt så tar Malin min kalender och målar mig att jag håller i avgasröret och sedan flyger bakom bilen.. hon målar äver en "när bild" av mitt ansikte, jag tror att jag höll på att dö av skratt. det var så jävla roligt så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. hahaha

men Malin just face it, jag kommer ju få körkort före dig! så är det ju bara, det vet vi alla! haha
juste tack för din fina "samuraj" gubbe på min arm. thank you very much! haha

hepp nu kanske man ska boka ett pass på Nordic Club så att man gör något nyttigt denna veckan?


Nordic Club
Mitt efterlängtade gymkort och en Nordic Club t-shirt på köpet :D


Nina







Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag skulle inte tacka nej till en gratis vecka! :D

När fyller du 18?

Kram Linda

2009-01-13 @ 17:08:27
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då kan vi tre gå och träna någon gång då? :D

Förresten fyller du i mars hinner du nog ta innan malin ;) (hoppas inte hon läser det här haha)

Kram

2009-01-13 @ 19:01:09
Postat av: världens bästa malin

hahahha, alltså ni ska få se (hoppas jag) och jag nina jag vet redan att jag är otroligt grym..så du behöver inte säga det 24/7. börjar bli liiite uttjatat....

2009-01-13 @ 19:43:10
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0