söndag

hej bloggen!

igår hände det verkligen ingenting, skulle dratt ut till Hestra med Mimmi men jag fick inte åka för mamma för att jag hostar alldeles för mycket. Men för en stund sedan så kom jag hem från ishallen där jag har lärt barn att åka konståkning. gött! så nu sitter jag här med hela utrustningen, mössa och halsduk och klubb jackan, tittar ner på mitt golv och inser att jag måste städa mitt rum. det ser ut som fan, ask malin! haha

Funderar på om jag ska plugga matte idag eller inte, det är ju trots allt imon jag ska göra provet och jag vetifan om jag kan lära mig något nytt nu dagen innan? aja skit samma får se ifall jag drar upp till Malin för lite söndags matte och te som vi brukade ha. wiie! Juste Malin, ska vi gå och köpa det där på guldmagasinet nu i veckan? har ju fått pengar ;) haha
Hepp nu är det nog dags för mig att städa innan min pappa ska gå och sova.


you had me at hello.
Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0