stackare

idag har jag varit hemma från skolan igen, vaknade vid sisådär 12.20 haha och under den tiden hade jag drömt att det hade plingat på dörren, men det var ju så att det hade ju hänt på riktigt. Jag kollade på mobilen och då ser jag fem missade samtal och 4 sms av malin. jag tänkte va fan?! kollade på alla sms och det stog allt från, Nina kom och öppna, nina dags att vakna wakiwaki, hepp nu får jag väl åka hem med mina 4 semlor då. Hon är ju ur gullig, hade vatt och köpt semlor och ville dela dom med mig, men nehep Nina låg och sov och trodde hon drömde att det ringde på dörren, haha, vilken idiot jag är :P haha

Nu har jag precis gjrot lite matte. färdig med hela kapitel 4, ska göra lite mer matte senare. Just nu är nästa uppdrag att försöka få bort nästäppan och locken för öronen. det blir nog skola imon för min del, vi får se hur jag mår i kväll.

Nina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0