still sick

har inte bloggat på hela dagen, har faktiskt inte orkat och har inte haft nåogt att blogga om heller, har kanske inte så mycket att blogga om just nu heller men men. ligger och kollar på top model just nu och ikväll går filmen united 93 den handlar om terror attacken i New York, ska bli spännande ;) haha

just nu sitter jag med två pappers tussar i näsan, jag orkar inte snyta mig hela tiden så nu har jag satt stopp för rinnandet ;) haha är himla snygg nu ska ni veta. haha jävla äckel influensa!! jag mår illa, har ont i ögonen, huvudet, kroppen jag har ont över allt och jag låter som en kille när jag pratar, hes är jag!

Nu ska jag fixa en banner till min snygging malin :)
ha det gött, ciiaao

Nina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0