Stop and stare

Ibland så händer det saker man aldrig vill glömma!
en sådan sak hände nämligen igår strax innan kl 24 igår kväll. jag fick ryck och skickade sms och det jag fick tillbaka som svar, blev jag så himla lycklig över. jag kommer säkert kunna leva på detta hur länge som helst och just nu känns det som att inget på hela jorden kan förstöra min lycka! jag blev så lycklig att jag ställde mig upp och började hoppa runt :D jaa, så lycklig blev jag! I ment every word i wrote.

Snart så blir det att gå ut med twiggy, så fort hon vaknar. vilket hon gjorde nu.. bläää!
aja det är bara att ta sig i kragen och dra ut på kvälls rundan med min doggy.

bara så nit vet så är jag sjuuuukt shopping sugen! någon som har lust att ge mig ett visa kort utan gräns? :)

Nina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0