sunny day

hejsan bloggen!

Sitter här och lyssnar på the all american rejects samtidigt som jag håller på att skriva ett muntligt arbete till samhällen.. ja, skolan börjar visst tidigt i år känns det som. Måste plugga på matten med eftersom att jag inte klarade nationella -.- sedan blir det att fixa mat och sedan plugga på teorin(?) fan jag har så mycket jagska göra känns det som, och jag börjar bli lite smått stressad över samhölls filmen med :S alltså vi MÅSTE träffas på onsdag och fixa klart den, alltså shit jag får snart ett panik utbrott eller något.

Imon fyller nämligen inte mindre än "världens bästa" malin 18 förbannade år :D hahaha GRATTTIIIIIISSSS :D:D:D:D
och imon sker även våran överraskning för Malin :P Maha!! och juste Emma Claesson, vi måste prata :P haha
Nu kommer din sista ledtråd Malin; bil, båt, flyg, ett annat land? hmm... vi får väl se, gunga och guppa kommer det göra i alla fall...  haha det där va nog den sämsta ledtråden någonsin :P hahaha
aja det får duga ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt lilla arbete ;)

Nina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0