SUPRISE!

Dagen började med en 3 timmars lång natt av sömn hemma hos Malin, alltså vi gick upp klockan 6. Stackars Mimmi kom kvart i 6 till Malin och då var nämligen ingen uppe så hon tog snällt sin lilla moppe bil och utforskade Värnamo ytterligare.. jaa enda tills jag kom på att klockan var kvart över 6 och man kanske skulle ringa Mimmi för hon skulle vatt hos Malin klockan 6. Vi steg upp och "gjorde oss i ordning", åt frukost och Malin fick som födelsedags present; ett färdig betalt körkort, en as fin ring och ett par öronhängen. mysigt :D

ca. 07.00
Vi packar bilen, Malin borstar tänderna.. seg som hon är! ögon bindeln ryker på och vi sätter henne i baksätet.
jag fixar GPS och sedan blir det musik på höööög volym hela vägen till "destionation unknown". Kan ju säga att man blev fest sugen :P haha

ca. 08.45
Emma Claesson ( chaffören ) tar sin första fralla.

haha ja, nu tror jag att min tidsuppfattning tog slut, men i alla fall, vi "lurade" Malin genom att åka till mitt ute i ingenstans och ställa henne på en åker och säga att vi är framme.. vart fan är jag?!?!?!?! hon trodde nämligen att vi var på väg ner mot skåne, men icke!

Vi anländer till "destionation unknown", som för närvarande va Malin lilla barndoms dröm sedan hon var typ 8. DEN gick i uppfyllese hela 10 år efteråt, då Malin Claesson fyller 18 år idag!!!!!!!!!!! Myndig, får ta körkort, få gå på harrys, vuxen enligt lag.. jaa va händer mer när man blir 18? jooo allt börjar gå utför. haha

om ni vill veta vad som var malins dröm, så var det att åka till Örebro och gå på Gustavsviks äventyrs bad, och jävlar i havet va kul det var! hahaha aa finns nästan inga ord, vi blev som 10 år igen. vi fick även snygga oranga band på armen :P

Grattis till dig Malin och tack för en grymt rolig överrasknings dag ;) haha

Nu ska jag kolla på tv.

Nina







Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

jag har aldrig kännt mig mer i liv än att åka in i väggarna i 200 knyck i forsen och få en jävla massa bulor!

2009-01-07 @ 17:33:50
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0