Torsdag

Idag är det dagen innan studiedagen :D wiie! Idag hade jag tre lektioner och det gick ganska fort, men på något sätt så brukar alltid geografi lektionerna gå så sjukt mycket saktare än de andra. Just nu sitter sitter jag här vid mammas data och lyssnar på cascada - another you, av någon konstig anledning. haha. Om en timma så ska jag möta upp Mimmi på körskolan där vi hade tänkt göra lite teori prov osv, måste sätta dom nu så att jag kan få ta mitt körkort så fort som möjligt. efter det så blir det att traska upp till Nordic Club där det blir MLR i en halvtimme.

När jag kom hem så gick jag direkt in i köket, tog en kaka (inte så värst bra) kollade på väggarna och såg att mamma hade börjat riva bort tapeterna (!) och så såg jag att hon hade lagt ihop dom i en fin hög på diskbänken med en lapp på "OJ! vem har gjort detta?" jag bara skrattade och gick där ifrån. Mamma vill alltså redan börja renovera ett kök vi inte har köpt ännu, det ska nämligen köpas imon i Jönköping. Då blir det att jag ska övningsköra upp dit släppa av mamma på A6 och så ska jag och pappa in till stan och övningsköra lite. Om det är någon som undrar varför jag släpper av mamma så är det för att min morsa har en tendens till att hålla på att skrika på mig och hon kan inte sitta still heller så det stressar upp mig något grymt mycket. så just därför övningskör jag inte med henne.

Nu är Malin på väg hem till mig, antagligen för att leka med lexus ;) haha beroende är du, men alltså Malin.. han är farlig nu! du såg ju rivmärket på min hand idag? hahaha

Nina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0