tråkiga lördag

Hej bloggen!

Nu sitter jag i min säng igen framför laptopen. Det slipas och grejas ute i hallen just nu, mamma och pappa ska tapetsera idag och greja. Om ungefär 3 veckor så kommer vårat nya kök. wiiee! :D

Emma är nere i mörrum (tror jag att det är) och är där som tränare för dom små flickorna. Jag hade ju gärna hängt med faktiskt! är ju så tråkigt att vara hemma nu när det inte finns något att göra. Ska ju i allafall fixa min rullgardin idag, eller pappa ska rättare sagt.

Malin är nere i Falkenberg med Linda och fotar, avundsjuk ;) haha Just igår i jönköping så var jag och mamma och kollade på en system kamera :) wiiee! Hoppas jag kommer in på Foto A nu då i stället för latin A. haha

Hepp nu ska jag ta och kolla hur långt mamma har kommit med slipandet.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0