work this out

Det sågas och hålls på hemma hos mig just nu, mamma håller på att lägga nytt golv i hallen. svart/grått ärdet, sjuuukt snyggt! sedan blir det nya tapeter också, vi vill nog inte ha kvar dom gula tapeterna som kanske suttit enda sedan huset byggdes :S usch! det har i alla fall golvet i köket och golvet i hallen gjort, disgusting fer sure!!

Hade inget annat för mig för en stund sedan så jag sitter nu vid mina föräldrars dator inne på "kontoret" i huset, här har jag fixat min kalender, jätte fin blev den. ny framsida och baksida blev det och klippte ut schemat så det passade bättre bakom framsidan. Måste ju hålla reda på saker och ting, nu när man blir vuxen om 3 månader, alltså om 74 dagar ;) haha har nämligen nedräkning i kalendern. freak!

I morgon blir det att gå till körskolan med Mimmi H efter skolan, vi ska göra lite prov på datorn, boka körlektion och uppkörning. Lika bra att vara ute i god tid och vi båda känner att det är lika bra att vi har en "dead-line" på oss så vi verkligen pluggar på körkortet, vilket jag måste fortsätta göra, kanske göra lite senare? jo jag måste!

En annan sak jag måste är att börja träna igen. nu mera är det bara konståkningen en gång i veckan och jag har inte gått på den träningen på evigheter. Så jag har bestämt mig för att när jag får pengar den 25:e så ska jag köpa gymkort på Nordic Club, det kommer dras 375kr från mitt kort varje månad tills jag säger att jag inte vill prenumerera mer. Det är jätte smidigt. Och så blir man fit for fight till beachen 09. Jag ska nog inte klaga på hur jag ser ut, men själv så hittar man ju fel hela tiden, eller inte fel, utan saker man vill förbättra. Och när jag börjar träna på Nordic Club så tror jag att jag kommer känna mig mer nöjd med mig själv :)

Ne nu känner jag att jag snackar alldeles för mycket.
hej då på er, nu ska jag plugga teori. fun fun fun! naawt!

Nina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0