You, me, us

Nu ligger jag här hemma i min säng, mitt huvud verker, mina ögon gör ont, och min hals känns som en taggtråd. jag är sjuk! blää fy fan!! var tvungen att gå till skolan idag för vi hade obligatorisk närvaro på en föreläsning och sedan hade vi redovisning på samhällen. Det gick rätt bra ändå, tur det.

Ikväll blir det att gå på bio med Mimmi, Offe och hennes lilla syster, Emma kanske skulle hänga på med men vi får se hur det blir. mysigt! Det blir i alla fall att vi ska kolla på Twilight, jag som är så himla seg har inte sett den ännu. Mimmi har alla böckerna så man kanske ska ta och låna dom någon gång? ;) haha

anyway, nu så har min H&M kattalog kommit, finally! så ska sitta och bläddra i den snart. måste nog ta och sova lite så att jag är lite piggare till ikväll.


Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0