you'll make it

Nu har jag precis gjort min lilla dagliga blogg runda här på min kära laptop. det har blivit som ett beroende, typ. det ahr helt plötsligt blivit kul att läsa om andras liv och så vidare, till och med mina egna klass kompisars liv får man en annan syn på, även de allra närmaste. sjukt kul!

Idag var jag som sagt ishallen en timme mellan 11.00 och 12.00 sedan bar det av hem till Malin som hjälpte mig med matten, fy fan vilken lärare hon är! många har nog inte sett den sidan av henne ;) haha men bra är du. Hon övningskörde sedan ner och släppte av mig. väl hemma gjorde jag ingenting.

Imon lär bli en krävande dag. till att börja med har jag matte prov, wish me luck. sedan, tycker jag, att det är jobbigt att behöva dra med sig den stora bagen med gympa kläder för att ha det den sista lektionen på dagen. jag tänker vara i gymmet, känner mig fortfarande inte helt frisk. men men, det löser sig imon. sedan blir det att åka hem äta byta om kanske jag inte behövar göra, och sedan vidare till NC för en timmes bodystep, där även Malin och Tessan kommer att befinna sig. rooooligt!

Juste höll på att glömma!! Grattis på 18 års dagen Sara :D

hepp, nu är det dags för mig att föna håret och sedan kanske gå och lägga mig, måste ju vara utvilad tills imon.

Sara


Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0