blixtrar och dunder, magiska under

gooooood morning everyone! eller ja, det är det för mig i alla fall.

Igår åkte jag och Malin som sagt till växjö för att kolla på bio, Ice age 3. riktigt rolig var den, peaches! När vi väl hade kommit iväg så både ser och hör vi hur mycket det börjar mullra och blixtra här i Värnamo, och vi tänker "Yes! vi åker ifrån ovädret!!" och jag får köra malins bil. vi åker och köper mat på donken, sätter oss vid bänkarna där borta vid "den allmänna uteplatsen" och käkar, sen bär det av. Vi spelade hög musik och hade jätte kul och vi börjar märka att vi kör mer och mer in i åskvädret och börjar tänka på vad vi har på oss (shorts, vitt linne, och typ skor av bara trådar och INGEN tjocktröja eller paraply med oss). Både jag och malin är liv rädda för åskan och vi utsätter oss för det här, FRIVILLIGT! När vi väl kommer fram till växjö så öser det ner och vi blir praktiskt taget genom blöta och vi ska försöka sitta och torka i bio salongen där det är svin kallt. way to go!

När vi kommer hem igen blir det te ute hemma hos Malin till klockan 3 på natten med lita planerande och snack, mysigt :) om 4 timmar ska jag iväg och jobba, Malin är redan där och sliter. cya.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0