det blev en vän i alla fall

Japp, nu har jag varit och handlat, lämnat mamma på jobbet och satt in pengar på banken, inte till mig dock. Min mamma har köpt en kompis till Twiggy, ja Malin jag är lika förvånad som du är fast än att du inte vet om det än. (hon jobbar nu) vill någon vara snäll och hjälpa mig komma på ett namn till honom? skulle vara hur gulligt som helst. Nu ska jag fortsätta göra tråkigheter som att plocka in disken som jag lovade mamma och sen bara chilla :)




Blandning mellan dvärg pudel, yorkshire terrier och shitzu.

Kommentarer
Postat av: emsan

jag tycker han ser ut som en liten oliver :D

2009-07-30 @ 22:31:41
Postat av: världens bästa malin

NAAAJ, ludde :D

2009-07-31 @ 02:15:05
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0