detta händer bara i filmer?

Detta har hänt mig två gånger nu och det är lite komiskt faktiskt. jag trodde att bara sådant här hände i filmer. Det var en kille som beställde mat hos mig idag och efter en stund när han hade ätit klart och skulle gå kom han fram och lämnade en servett när jag höll på att ta en annan beställning, jag tänkte inte mer på servetten och lyssnade klart på beställningen och först när den beställningen var klar tittade jag på lappen, där stog det Nina på "fram" sidan. sedan öppnade jag servetten och där stog mitt namn igen ett hjärta och en glad gubbe, sedan stog det hans namn, mobil nummer, msn och bilddagbok, jag blir ju givetvis chockad och tänker "haha, detta va ju ett kul skämt" men sen kommer jag på att det har hänt en gång innan i drive through, då en kille frågade om jag hade pojkvän och sedan gav han sitt mobil nummer som fanns på baksidan av kvittot. Lite kul är det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha faktiskt lite kul =)

även att de hänt 2 gånger också, du är lyckligt lottad =)

2009-07-09 @ 21:47:10
URL: http://menidaa.blogg.se/
Postat av: Jocke

Vissa tjejer ser helt enkelt bättre ut än andra. Nina t.ex =)

2009-07-10 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0