härligt att vara 18

just nu bara älskar jag livet, sommaren, vännerna och friheten. Den sista terminen i skolan var ett helvete för mig psykiskt, vi hade inte så mycket att göra, eller jo i slutet, men det kändes ändå som ett helvete. Och jag kan fortfarande känna känslan när jag tänker tillbaka på hur det var, men nej inte tänka på det nu för nu är det ta me fan sommar lov!

Som idag, hjälpte till lite hemma och sedan gick jag ut med Twiggy och mötte upp Malin och nemo (hennes fasters sjukt lilla och söta hund) på en fika i stan och sedan åkte vi hem till Malin där hennes mamma hade en liten tjej middag med massa mammor. Vi drog sedan vidare till näsudden och sedan till donken och nu sitter jag här, lyssnar på kings of leon - sex on fire. i looooooove it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0