jag kör stenhårt på skin care

Jag har aldrig i hela mitt liv haft problem med finnar osv, enda tills en bit in i ettan. Det började komma mer och mer och jag använde apotekets alla sorters av ansikts rengöring, ACO, och ingenting hjälpte så jag började bli otålig och ville hitta något bättre. Och nu för någon månad sedan så började jag använda Clinique och jag säger bara det om du har problem med din hy börja använda Clinique 3-steg. Den finns för alla olika sorters hud typer men jag använder nummer 3 i serien för fet hy och jag lovar dig att det kommer visa resultat efter enstaka tvättar. Finns även för torr, normal och extra fet hy.



3 Steg-serien är den gröna rosa och gula. Man börjar med den gröna som är tvålen, sedan tar man den rosa som är ansiktsvattnet och till sist den gula som är återfuktnings gelen. Sedan kan man ta andra Clinique krämer efter detta och jag änvänder den lila som är en pore minimizer som minskar porerna och sedan tar bort dom totalt.

var och köpte nytt 3 stegs kit idag. me like. Den minsta formen av 3 steg kostar runt 300kr. Storleken jag har kostar 568kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter jätte bra, men vart hittar man proukterna?

:)

2009-07-09 @ 19:58:58
Postat av: Nina

SV: Du kan hitta produkterna i närmsta Åhléns butik, på kicks eller i någon annan slags butik som säljer smink osv :)

2009-07-09 @ 21:31:54
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0