might be ours?

När jag höll på att skriva detta inlägget så råkade jag trycka på några knappar samtidigt så hela internet sidan blev synbar för blinda, alltså MEGA stor. Men i alla fall, det verkar som att besöket uppe i Mjölby var lyckat men mamma och pappa vägrar berätta vad dom har bestämt sig för, "dom ska ju ringa dom imon och meddela deras svar" och imon befinner jag mig i Falkenberg/Halmstad enda till onsdag. Elroy blir i så fall hämtad på Tisdag av mina päron, hoppas hoppas hoppas! Mamma sa att han var über liten, wiee me like.

Just nu håller jag på att packa och tycker synd om Malin som fortfarande jobbar. Och juste idag på jobbet så ramlade jag i stora kylen (där vi förvarar alla varor som inte finns i kylskåpet vid kassorna) när jag skulle hämta Loka, jag tog tag i Lokan vänder mig om och tar ett steg och halkar eftersom att det är glas halt där inne, flyger in med nyckelbenet in i prepp vagnen och sedan ner på golvet. HELVETE va ont det gjorde, jag kunde inte röra min högra arm på ett tag och hade så sjukt ont att jag började må illa, det första jag tänkte var att "shit, mitt nyckelben måste vara brutet". Men nu är det helt lugnt, det ömmar bara lite när jag stötte i axeln. Som det kan gå.

Emma i like our plans :D
NU: packa klart & sedan sova.

natii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0