Planering

Just nu är jag i ett stort behov utav en ny kalender, jag är ute efter en snygg filofax. Det känns så där vuxet och att man har ording på saker och ting, en riktig planerare. me like me like. Något annat jag gillar är att jag har kommit in i min jobb rutin nu och tycker inte alls att det är jobbigt, snarare roligt för det mesta. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu... osv.

Innan idag kom Malin förbi med hennes nya prylar, och ja, jag bara längtar tills att min lön kommer så att jag kan springa iväg och köpa min efterlängtade Logitech iPod Duck Pure-Fi anywhere. haha det där lät jätte komplicerat och jätte proffsigt. Malins var lite mer Retro från iHome tror jag att det hette?

Men i alla fall så hade jag tänkt gosa ner mig under täcket och läsa klart om jag kunde drömma. Köpa den andra boken imon kanske efter att jag och mor hade varit hos optikern. we'll see.

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0