Spöken?

igår efter jobbet åkte jag hem till Malin med king wings och två stora color. det gillar vi starkt! haha men i alla fall klockan var tolv någong gång på natten och Mimmi ringer till mig och vill att jag kommer ner till Harrys, jag åker ner och träffar henne och under tiden får jag ett samtal av Malin och säger att larmet hade gått i hennes hus igår morse och att securitas har varit där och kollat ifall det hade varit någon där och det hade det inte. varför larmet hade gått var osäkert. Det har inte varit någon i huset och det har inte kommit in någon, och så börjar jag med mina teorier om att det kan ha varit spöken i huset. det är svårt att förklara med dektorerna (om man nu säger så?) som utlöste larmet var i stora rummet och i hallen, stora rummets dektektor tar både i stora rummet och halva trappan upp och hallen tar bara den fyrkantika hallen. alltså så måste det har varit något typ en skugga eller vad som helst som har utlöst det. Jag och Malin blev båda livrädda eftersom att vi tror på spöken och vi bestämde oss för att åka ner och sova hos mig, vilket vi också gjorde. så efter en lång och "prata i sömnen" natt vaknar vi vid 12.

NU: äta tacos
Senare: Jobba 17-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0