Det är väl torsdag idag?

Det spelar ingen roll i fall jag jobbar eller går i skolan, jag glömer ändå alltid bort vilken dag det är. Igår trodde jag att det var tisdag och började tvivla på att jag har åkt till jobbet en dag för tidigt. Men det hade jag som tur var inte. Och nu fick jag den där "Shit nej, nu har jag kommit försent känslan" igen, det är inte fören nästa vecka jag börjar 11.45 på torsdag. Jag börjar jobba klockan 17 idag så det är lugna puckar.

Vissa andra åker till Halmstad och sina andra sommar stugor idag, för i morgon är det midsommar (och jag jobbar då -.-) hade hemskt gärna hängt med nu faktiskt men jag får väl slänga i mig en tallrik jordgubbar innan jag drar till jobbet.

I måndags när jag var i Jönköping så hittade jag ett par sjukt fina flip flop, och det är fan inte ofta man säger "wow" när man ser ett par flip flop. Dock kostar dom 499kr och är Tommy Hilfiger, men what the hack dom är nog ändå så fina så att jag köper dom när lönen kommer. (hittar ingen bild på dom)

Btw. Malin kommer hem på måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0