give me thursday

Hej. Kom precis hem från skolan och ska jobba vid klockan 17.00. KUL! men men millan jobbar också så det kommer nog bli rätt lugnt. Har inte bloggat på ett par dagar, jag har inte haft tid direkt. Det har varit så mycket i skolan, festligheter, jobb och mys med kompisar.

Sommarlov på torsdag och det är så grymt efterlängtat! kunna hinna med att träna på för middagarna och jobba på kvällarna, det är min och Malins plan. jag får ett litet försprång på detta eftersom att hon drar till New York på fredag och jag är bra avundsjuk på henne! Hade varit kul att träffa Emma igen och givetvis åka till USA.

Mamma har varit och köpt Clinique till mig och jag sköljde genast av ansiktet när jag fick lägga händerna på det, och nu känns mitt ansikte lenare än en barn rumpa. Men sminket ska på igen.. tyvärr! Nu har jag frågat Malin i fall hon vill upp och äta tjockis mat innan jag börjar jobba. bitte bitte Malin :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

"men lilla jag dissade den idén"

2009-06-08 @ 15:41:45
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Anonym

du får ta och komma hit du med nina! :D

vem vet, till hösten bor vi kanske i florida istället ;)

2009-06-08 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0