hos emma

Nu efter balen så har jag och Emma varit och tränat, och efter det så va vi så himla duktiga och käkade pizza. Väldigt bra så här efter ett gym pass. På balen regnade det lite till och från och Twiggy blev sjukt skitig så mina jeans blev fulla med bruna tassar, men jeansen hade inget annat val än att bli skitiga eftersom min lilla älskling frös.

Dagens "typiskt emma" händelse:
Efter att vi vatt och hämtat pizza så åkte vi hem till emma, och när jag backar för att sedan köra fram och parkera vid en mur så tittar jag åt vänster för att se så att jag inte backar in i den andra bilen. Då tittar jag upp mot emmas ytterdörr och ser att den är öppen med nycklarna i dörren. Jag säger; Emma!! och så kollar hon mot dörren också och båda viker sig och skrattar så mycket så att vi nästan börjar gråta. Liksom hur fan lyckas hon rent ut sagt? glömma nycklarna och dörren öppen innan hon går.  en sån sjukt typisk Emma grej, det är bara hon som kan få till det så. Så som: Var är mina nycklar? har du mina nycklar? vart är min mobil? Låste jag?  neeee va fan är mina nycklar nu då? JAHA DÄR!!

Ska ner och duscha nu, sover hos emma i natt. Och imon är det SKOLAVSLUTNING!!!!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0