kvavt och åska

Det är precis vad det är här i Värnamo nu. Kvavt och åskväder, ikväll blir det film och chill. Ni som känner min mamma vet ibland hur korkad hon kan låta när hon försöker vara rolig, i alla fall, för ett tag sedan så grävde mamma upp rabatterna på famsidan och så kommer jag ut genom dörren och då säger hon "Nina måste man gå till polisen om man hittar likdelar?" jag säger ju självklart ja och då börjar hon skratta och tar fram två barbie ben och säger, haha titta vad jag hittade, och självklart tyckte hon att hon var skit rolig. haha lilla mamma.

NU: duscha och sedan iväg ut på stan.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Michaela - [FOTO & DESIGN]

Hejsan hejsan!

Nu va det ett tag sen jag satt och blogga igen.

Men hur har du haft det dom senaste dagarna då? Mycke sol och bad? :) kram!

2009-06-30 @ 20:15:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0