Let me sign

Jobbet idag gick bra och snabbt, jag betsämde mig för att sluta kolla på klockan när jag har jobbat i ungefär 45 minuter. Tiden går så ortroligt mycket saktare när man hela tiden står och tittar på klockan. I morgon väntas jobb igen efter skolan och jag är schema lagd till sista juni. Det blir goa pengar som hamnar rullar in på sparkontot, jag har gett mig fan på att jag ska ha min lilla bil till efter sommaren, kanske innan om min mor är lite väl generös med hjälpandet ;)

Det kanske är dags för mig att bygga på min foto vägg? Det var någon anonym för ett par månader sedan som jag inte orkade ta tag i att svara på som undrade hur bilderna sitter på väggen, och Malin använder fotohörn som man brukar använda till såna där scrapbooks och det funkar kanon. Sätt på såna på varje hörn och sedan upp på väggen.


Här är väggen dock inte klar.



CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0