London weekend





I helgen var jag och Mimmi i London. Det blev shopping, men mycket mindre än vad vi båda trodde, tyvärr. men jag är nöjd med mina köp i alla fall. Det var sukt kul att träffa Mark, och det ska bli kul att träffa honom igen när han och hans kompis Tom kommer till Sverige i sommar :) haha jag kan ju inte påstå att vi var dom allra nyttigaste personerna i London precis, Pizza Hut hela helgen. jag har fortfarande inte vågat gå in på internet banken för att se hur mycket pengar som det finns kvar, det lär ju inte vara mycket. Men jag får väl ta mig i kragen och göra det nu här efter.

Idag blir det jobb 18-22 och jag behöver VERKLIGEN någon som kan ta min tid imon 18-22. Måste nämligen plugga på samhällen eftersom att jag fick ompeov i det, IG hej hej. Har precis varit ute och stekt lite och det är så otroligt varmt ute, datan visar 26, men det lär ju helt klart vara mer! (och jag som ska vara inne på BK hela kvällen och jobba, nice)

Nehe nu kanske jag skulle vara snäll mot min mamma och erbjuda mig att åka och handla mat så att hon slipper göra det.

btw. är det verkligen ingen som vet varför inte mobil bloggningen inte funkar? jag har bloggat under London resan och ingenting har kommit fram :/ hjälp mig snälla.

CIAO.

Kommentarer
Postat av: mimmi

awsome

2009-06-01 @ 22:24:40
URL: http://mimmihindrikson.devote.se
Postat av: -.-

nice :D

2009-06-02 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0