Michael Jackson är död?



Det kom som en chock för mig när jag vaknade i morse av att både Mimmi och Malin hade skickat att MJ är död, och jag tänkte bara nej nej det är inte sant. Så gick jag in på aftonbladet (bilden är där ifrån) och såg att det var sant. Michael blev bara 50 år och hade sin allra sista konsert planerad i London, och jag som sa att innan jag dör så ska jag ha gått på en Michael jackson konsert men det lär ju bli rätt svårt nu. Jag som älskad honom, hans röst och hans musik var så sjukt skön. Han har ju i alla fall fått uppleva mer saker än kanske någon annan har fått göra. Jag har lyssnat på MJ enda sedan jag var liten och kommer fortsätta göra det fast än att han är död. I love him!


Kommentarer
Postat av: Lina

Its true, så sorligt ! Lyssnade inte så mycket på han precis men han va ju sjuuuuukt bra !

kramar

2009-06-30 @ 13:13:20
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0