midsommar

Igår var det midsommar, och jag skulle stått på BK och slitit som ett djur. Men nej! en arbetsledare ringde till mig och sa att jag inte behövde komma och kunde vara ledig hela dagen, gött, men jag blev så jävla förbannad på något vis för jag hade ställt in mig på att jobba och vara allmänt tråkig på midsommar, så jag började lipa som jag nästan alltid gör när jag blir riktigt arg. Så säger min mamma att jag ska ta bilen ner till Halmstad där alla mina vänner var och hade kul, så jag ringer till dom och undrar om dom vill ha mig där och det ville dom så jag åkte dit. I Halmstad är både jag och Sofie nyktra och jag blir en liten räddare i nöden för henne, men jag hade velat att någon skulle gjort så för mig med om det hade varit så, så jag ställde upp :) träffade massa trevligt folk eller ja, nästan hela värnamo var ju där ändå så man kände ju sig inte helt vilse. Men men tack för en jätte rolig midsommar tjejer :D ni är bäst.

verken Malin eller Mimmi H var med eftersom att Mimmi är i England, Tourqay på språk resa och Malin är just nu i New York och klockan är säg sådär 5 på efter middagen där nu så hon och Emma strosar väl runt på Time square eller kollar läget i central park, nej jag vet faktiskt inte vad dom gör men jag hade bra gärna velat veta. Malin åker hem i morgon så hon kommer upp till BK och hälsar på mig lagom till jag slutar på måndag :D wiiee! och Mimmi är i England ytterligare en vecka, miss you!

Nu ska jag duscha och sen sova.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0