Mitt i natten

precis som rubriken säger så är klockan mitt i natten och jag är rastlös. Visst jag ska sova snart men kände att jag kunde blogga innan. Sitter här och planerar veckan som kommer och det kommer bli roligheter (om man inte räknar med jobbet då). Och tro det eller ej så har jag börjat gilla att planera, man känner sig så vuxen på ett sätt. Kalendern framme och skriver i massa saker man ska göra, få ordning på livet helt enkelt. Det händer kanske inte så väldans mycket i mitt liv just nu men de saker som händer är mycket roliga.

Jag har tre jobb tider kvar att klara av innan Juni är slut, och jag har inte satt upp mig något i Juli ännu. Det hade ju varit rätt gött att jobba ihop i alla fall en tusing eftersom att jag får tillbaka skatte pengarna i augusti, kommer bli sjukt gött.

Men i alla fall, imon kommer Malin äntligen hem och hon kommer att besöka mig lagom tills jag slutar jobba runt halv elva i morgon kväll. Ska bli kul att få träffa dig igen, känns som en hel evighet sedan sist. 11 dagar för att vara exakt ;) 

På tisdag blir det roadtrip till Göteborg med några tjejer för att besöka Model lab, över natta hos Lina på Rör ö, gå på stan osv, mysigt värre.

Nu hade jag tänkt smörja in benen och sedan sova. Natti ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0