Privileged

Det blev inget städande på mitt rum idag, men det blev ner tagning av min lilla fotovägg närmast balkongdörren för att sätta upp ett tidnings ställ i stället och det blev faktiskt lite bättre än fotoväggen. Jag får se ifall jag ska bygga min sko hylla eller inte, det måste ju passa in och så vidare. Så vi får helt enkelt se hur det blir med det.

Såg på blogg.se startsida att det var en tjej som hade lagt upp Privileged som är en ny serie som har premiär i morgon på kanal 5. Det är skaparna av Gossip Girl och Gilimore girls som har gjort den och jag var ju tvungen att vara olaglig så jag tryckte hem enda till episod 18 och har kommit enda till episod 5 redan and im hooked.

Fick sms av Malin innan:
killer killer killer heels aja baja malin.

nej nej, jag vill inte alls vara där. nej nej.
ska ändra om i bloggen lite nu i kväll.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0