Skolavslutning

Igår var det som sagt skolavslutning för oss som går 1an och 2an.
Malin kom hem till mig och överraskade mig eftersom att jag inet visste att hon skulle komma, vi åkte sedan vidare till mentors tiden som började klockan 12, där blev det musik och fika och sista timmen med klassen tillsammans för sommaren. Sedan åkte vi till kyrkan för att titta på skolavslutningen (första gången jag gick till kyrkan sedan jag slutade 9an) När det var slut gick jag och Mimmi C till stan för att hitta en student present till hennes syster. Vi mötte upp massa tjejer och begav oss mot pelikanen för att fika, det blev en cup cake och någon as god bakelse/kaka. Efter det körde Malin hem mig så att jag kunde börja göra mig i ordning inför kvällens fest, nykter kväll fick det bli eftersom att jag var chaffis.  Rolig kväll blev det  i alla fall och kom hem runt 1 snoret.

Idag ska jag jobba stängning för första gången och ja vad ska man säga? jag är inte direkt så jävla taggad på det alltså. För övrigt så sitter Malin nämligen på planet ner till Paris nu och sedan ska hon sitta där och vänta i 9 timmar tror jag att hon sa och sedan kliva på planet för att krossa atlanten till New York. Malin va säger du, ska vi ta en resa på höst lovet över? :) jaja, avundsjuk är man ju. Och Malin när du kommer fram och läser detta, om du nu vill köpa en I love NY tshirt till mig så ska den vara användbar till vardags, alltså inte jätte stor :) tack tack gumman. haha Vi ses om två veckor igen!

Nu ska jag ta och klicka in mig på blogg rundan och sedan spela the sims. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0