The city

Idag är det min älskade slapp dag, eller ja, vissa lördagar är det i alla fall och idag känner jag verkligen för en sådan. Så jag har precis tryckt i mig en kopp te och äppel paj med mamma, och nu sitter jag här och tittar på The city där Malin för närvarande är. New York! jag har inte riktigt koll på exakt vart hon håller hus just nu men jag är säker på att hon har det förbannat bra och kommer ha 11 dagar fram över. miss you already ;) haha

Jag kom nyss på att jag ska bygga en sko hylla som jag sedan ska hänga upp på min vägg. Kan visa bild senare om jag hittar ungefär den typen utav sko hylla jag vill bygga, och ja! ni hörde rätt jag ska bygga den själv. haha den målas även svart. Vill få upp mina skor på väggen eftersom att jag älskar mina nya heels från Next, London. Min egna sko hylla ska bli min lilla samlings plats för det snyggaste som finns, heels heels och åter igen heels!

Nu hade jag tänkt städa mitt rum och försöka få i ordning här och sedan fortsätta kolla på The city.

Så här kan det se ut när man älskar sina skor och har
en skön men tråkig slapp dag.


Mina älskade svarta klackisar från Next i London,
kostar £50 ( 700kr eller något )

Kommentarer
Postat av: -.-

besatt :O

2009-06-14 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0