äntligen fredag...

eller ja, haha denna fredagen kanske man inte längtar till direkt, fredag innebär helg och söndag! och vad händer på söndag? jo, våra utbytes studenter fårn Tyskland, Estland, Lettlan och Littauen kommer då. Jag har en tysk och dom kommer redan klockan 11.30 på söndag (!) Så nu har jag sprungit runt och städat mitt rum, jag till och med tvättar! helt på egen vilja. Nina börjar bli vuxen ;) haha Jag har faktiskt hunnit med massa grejer idag, skolan, lämnat CV, städat mitt rum, tvättar, sålt en katt, hunnit gå ut med Twiggy.. och klockan är bara 17.00 goooood Nina :D JUSTE på fredag nästa vecka så ska våra tyskar åka här ifrån värnamo klockan FYRA PÅ MORGONEN(!!!) vilket innebär att världens mest morgon pigga Nina (nej) ska upp klockan halv 4 typ för att min tysk ska ha tid på sig att göra sig i ordning och grejer. hård vecka det kommer bli vännor.

just nu känner jag bara; ge mig sommar, ge mig The Jonas Brothers konserter, Göteborg, Stockholm, London, Falkenberg, Halmstad, sena nätter, bränna, pengar, glass(!), körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0