Fredag

Hejsan!

Idag sov jag länge efter att vi i natt var ohc lämnade tyskarna, och så självklart typiskt mimmi C så vaknar hon när dom egentilgen ska åka. helt sjukt! så malin och hennes mamma fick åka och hämta dom. I alla fall.. var och köpte take away té och gick till körskolan och gjorde ett fas F prov (fordonet), det gick åt helvet! haha åkte sedan med Offe, Mimmi H och Niklas till Mc donalds och käkade lite, sen till körskolan med Mimmi igen, TVÅ poäng i fårn godkänt.. hmm så jävla störande, och nu när jag skulle dit igen efter att jag och mimmi hade fikat så är det låst, man kommer inte ens in i själva huset! så blir jag irriterad. Jag får läsa dom sista kapitlen i boken i stället.

Snart ska jag städa mitt rum och gå ut med Twiggy, hon fyller 1 år i dag förresten :P Grattis till Twiggy och hennes syster Nelly :D wiiiee! 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sicken sötnos! Vad är det för ras?

2009-03-21 @ 23:22:45
URL: http://apilltomakeyoudumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0