Fredag

Idag blir det mest att bara plugga -.- suck jag vet att det låter lockande 8) men så är inte fallet. Vi hade engelska redovisning idag och det gick nog bra, i hope! haha jag får strunta i körskolan idag fast än att jag vet att det är typ det jag vill göra mest av allt. MEN jag har ju ett förbannat matte prov på måndag också, så idag blir det att gåt igenom allt och sedan slappa. Jag vet inte om jag hinner ner till ishallen alls dag, så Anna om du läser detta så säg det till någon av mammorna där nere som håller i det.

I morgon är det som sagt lördag och då blir det förmodligen Ullared, och fest på kvällen, får se när jag kommer hem och sånt :P haha hade vatt kul att festa av sig lite.

... Juste matte var det, ciiiaaao!

(bilder från fotostudion med Malin igår.)




Thank god it's friday, and cause' you're coming home tonight.


Kommentarer
Postat av: anchie

lycka till med matteprov då :D

2009-03-06 @ 17:20:32
URL: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0