godmorgon

godmorgon!

Min dag har precis börjat, jag fick ett MMS i natt, och det var världens gulligaste bild och jag ler typ fortfarande. läsar antalet slutade på 148 st igår, visst det är kanske inte mycket om man jämför med typ Blondinbella och Kenza. men liksom jag som är från lilla Värnamo och typ inte mer än max 50 som brukar vara inne här, blir helt plötsligt 148 stycken! Idag börjar skolan 11.55 vilket vi alla gillar något enormt! Jag har funderat på att gå till stan lämna in CV och kolla hur mycket pengar jag har på mitt kort, sedan gå till skolan. vi har en lektion idag som är på 45 minuter och då är det bara två grupper som ska redovisa sin engelska uppgift. känns lite meningslöst om man får säga så men mer frånvaro vill man inte få.

Hepp nu är det dags för frukost.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

godmorgon :) hoppas det blir en bra dag!

2009-03-06 @ 11:06:02
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-11 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0