Hungrig

Hej bloggen!

Det är långt över lunch dags nu i skolan och jag är hemma. Har hunnit städa både mitt rum och håller på med köket just nu, det nya köket ska egentligen komma i morgon, men det dröjer ytterligare en vecka tills det kommer. jaja ännu mer väntan är det som gäller då alltså! Men det kanske är lika bra för just nu håller mamma och pappa på med sitt rum så det kankse är bäst att dom blir klara med det först innan vi hyr in någon som ska göra köket också. oh gosh! Tyskarna kommer på söndag nästa vecka.. ja, det är ju inte så att man längtar direkt.
Malin kommer nog hit sen och piggar upp mig lite efter skolan! Du kanske till och med kan ta med dig klass-tröjorna hit så jag får se dom först? ;) haha

Måste snart ta ut Twiggy och sedan äta, eller så blir det tvärt om.
Grattis på födelsedagen Becca!


ooh, i've been travelin' on this road too long
just trying to find my way back home,
the old me is dead and gone, dead and gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0