My life gonna suck without you

Fy fan vad tråkigt jag har! sitter och drömmer mig bort till min framtid i London typ :P haha allt kommer vara så himla bra känner jag, man får vara den man vill vara. jag vet precis hur min lägenhet kommer se ut (eller hur jag vill att den ska se ut), vart den ska ligga (alltså vilken del av stan osv. jag och mamma såg den när vi var där sist), jag ska ha en walk-in! det är ett måste faktiskt, var sin sida Malin eller hur var det vi sa? men jaja det är ingen bråska än, det är ju inte förens nästa år vi/jag ska flytta i alla fall :) lääääängtar.

Dagens schema;

- Skolan i 45 minuter
- Körskolan och göra några teori prov
- Plugga matte, engelska och samhäll



VILL HA, VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0