okej? vad är det här?

Hejsan!

Idag kom jag till skolan klockan 9, jag och malin satte oss med våra laptops och började skriva på vårat historia arbete. jadu, jag vet inte riktigt hur det gick. Sedan gick vi till körskolan efteråt och jag klarade mitt mål för dagen, klara fas C. gött! Efter det gick vi lite på stan och sedan satte vi oss inne på det fiket på Flanaden och drack Chai Te. sjukt mysigt och gott. sedan gick jag hem och fick ett mycket konstigt samtal, så jag och Mimmi ska gå och kolla upp det här om en liten stund, det känns som om att det inte stämmer riktigt. Och jag vet inte riktigt ifall det är så passande att nämna det här heller.

I alla fall, senare idag blir det att plugga, plugga och åter igen plugga. Hade tänkt åka och lämna mitt CV, men pappa sa att det måste lämnas på kontorstid och det är ju för sent nu -.-

Ne nu ska jag göra mig redo att gå och möta upp Mimmi, ska ta något att äta innan också. Ciao.

Kommentarer
Postat av: bella

Haft en bra dag? :)

2009-03-11 @ 16:35:04
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0