Plugg plugg plugg

Detta ständiga jävla pluggande man bara måste ta sig igenom är fan inte nådigt! Lärarna bara matar ut uppsatser, inlämningar och prov till oss just nu! och på det ska man hinna plugga till sitt teori prov också. visst det går, om man inte har något annat för sig i sitt liv och alla har verkligen inte ork till att bara trycka ner sitt huvud i böckerna hela dagarna. Ne jag får huvudvärk så fort jag bara tänker på det. Men just nu gäller det att prioretera (hur det nu stavas), alltså all energi på matte provet som jag har på måndag, sen blir det massa samhälls plugg i helgen och sen så får jag och malin försöka få ihop vårat svenska arbete i helgen med så det är klart att lämnas in så fort som möjligt!

Life's not fair! jag tycker i alla fall inte det är rättvist att vi ska behöva ta med oss skolan hem efter skolan också, när man ändå spenderar nästan 8 timmar i skolan varje dag, fem dagar i veckan! men det är ju bara min åsikt. Nu hade jag tänkt att antingen plugga lite teori eller ut och övningsköra med fadern min.

ciao.

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

det är en historia uppsats vi har nina... haha

2009-03-04 @ 21:02:44
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0