Sauna at malins

Nu sitter jag här hemma hos Malin, har varit här i snart två timmar. vi tänkte att vi skulle få bort lite död hud och sånt där så vi satte oss i bastun, rullade oss i snön och satte oss i bastun igen. flera gånger om, herregud vad gött det va! Just nu sitter jag och malin här i Emmas rum och zappar mellan Hjälp! och legally blonde 2. Vi tycker båda två att detta är nog det bästa sättet att avsluta en hektisk vecka på, vi vill nog även ladda upp batteriena tills tyskarna ska komma.

Ikväll när jag komemr hem blir det att ta sömn piller för att sova såååå länge imon, ska verkligen sova ut och sedan städa det sista, hjälpa mamma med rummet där min tysk ska sova. ska även färga mammas hår imon kväll.

Nehe nu ska jag fortsätta titta på legally blonde 2 :) natti.



If i could make this easy, i would have done it one year ago.

Kommentarer
Postat av: emsan

mitt ruuuum :D

2009-03-13 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0