snart natt

Hejsan!

mitt första blogg inlägg för dagen. hmm ellerja för natten kanske :P haha så jo Malin det blev ett litet blogg inlägg i alla fall idag. så det är bara att läsa hur många gånger du vill. Just nu håller jag på att packa inför skoldagen imon, laptopen ska ner och nu har min lille bror äntligen hämtat dongeln till mig. Håller även på att välja en ny låt på min mobil som väckar klocka, har börjat få ångest över att veta att morgonen dagen efter kommer det spelas "beautiful song" eller va den heter. Det pallar man inte riktigt med. Idag har jag pluggat en hel del faktiskt, samhäll och körkort blev det. Jag hoppas att historian imon kommer att gå bra, det tror jag malin också hoppas på? jaja nu är det dags för mig att välja fördigt låt, packa ner lappisen och sedan lägga mig i min underbara säng och kollar vidare på NCIS :D

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0