Snöig måndag!

hejsan!

ja fy fan, peppar-peppar-ta i trä, det var ju fan att jag skulle säga att våren äntligen är här för några inlägg sen. Nu ligger Värnamo för närvarande under snö igen och jag sitter här vid mammas data och fryser tårna av mig! försöker även hitta den sjukt goa The Kooks låten. får se ifall Malin har svarat på mitt sms. Idag ska dagen bestå av att plugga, plugga och åter igen plugga! fan jag glömde tyskan i skolan! Samhälls provet blev framflyttat till nästa torsdag, thank god säger jag bara! Men nu är det en ny inlämning som tynger oss rätt så mycket, historian. en vecka har vi på oss och vissa har fortfarande inte kommit på vad de ska skriva om. aja vi får väl se vad jag och Malin väljer, vi ska i alla fall göra klart det i helgen så vi har tid på oss med samhällen också.

jaja nog om skolan nu. Jag sitter och lyssnar på och är helt fast,  T.I. ft. justin timberlake - dead and gone jag bara älskar justins röst när han sjunger. Den är helt sjuk! haha likadant med Michael Jackson, dom två kommer det vara något speciellt med så länge jag lever. haha
 
Twiggy står nu i fönstret och morrar åt en sån där smart car eller vad dom nu heter, mega små är dom i alla fall, liknar nästan Mimmis moppe bil ;) haha Twiggy tror väl att den är farlig eller något, den är ju trots allt svart... wow!

22 dagar kvar tills vi är 18 Mims :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0