Söndag

hej bloggen!

Kom nyss hem från ishallen, skulle egentligen iväg och träna nu direkt efter men jag har slarvat bort mitt gymkort (!) -.- måste fan hitta det! just nu är jag ensam hemma och det är hur skönt som helst, kan knappt vänta tills jag flyttar hemifrån och då menar jag inte till en liten lägenhet på vråen i Värnamo, utan jag menar liksom en lägenhet någonstans i LONDON. jag ska dit no matter what!

anyways... jag ska koka upp lite Twinings tea of london nu, gosh det va längesen, och sätta mig ner med alla papper osv vi har fått om gaza kriget och allt det där, har ett sjukt stort prov om det på torsdag, wish me luck. ska även läsa lite i körkorts boken med, måste bli klar med alla proven snart känner jag. inte långt kvar nu folks!

hepp nu har jag inte tid att sitta här mer. hade nice, bye bye

Kommentarer
Postat av: larv =D

due sötast =)

<3<3

2009-03-03 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0