soon soon soon

okej, jag är väl tvungen att skriva nu då eftersom att Malin tjatar på mig ;D Malin säger att hon sitter och snackar med tyskarna som kommer imon på msn, dom ställer förbrilt frågor till henne. Och jag har bara lust att slå någon jag också Malin! jag vill inte alls detta, känns inte alls bra. but we're all in this togheter. eller hur ;) haha idag har jag städat och kollat på melodifestivalen, mitt rum är kliniskt rent ;) haha Nu kollar jag på Tillbaka till kärleken på 4an. Gonna cry?

jaja, Malin nu fick du ditt efter längtade blogg inlägg, så ses vi imon halv 12 vid skolan. Ciao

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

guuuud vaaaad negativ duuuuuuuu var dåååååååå

2009-03-14 @ 22:52:07
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0