torsdag

hej bloggen!

Nu är jag hemkommen igen efter allt jag har gjort idag. först och främst var det skolan som gällde, jag hängde med Malin till sin foto lektion och fick modella lite :D kul var det i alla fall. sedan blev det att gå till körskolan, hem fort som fan och äta innan man skulle träna men jag ringde och avbokade klassen ändå, så jag åkte ner till körskolan en gång till och tänkte; ne nu jävlar ska jag klara fas B!! Jag hade 4 fel på grund av mitt tänkande ;) haha

Nu när jag äntligen är hemma så ska jag sätta mig vid mammas data och skriva ut det sista till engelska redovisningen imon -.- bläää fan jag hatar det verkligen! vet inte om jag ska gå till körskolan imon men jag tror att jag måste ändå, det är ju fan inte långt kvar nu har jag märkt!

ne nu har jag inte tid att sitta här längre, kanske slänger upp en bild sen modellandet senare om Malin vill tänka sig skicka dom till mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0