trött

Jag är så sjukt trött, skoltrött och allt! jag orkar verkligen inte. vi har ganska stora grejer framför oss nu, imon har vi ett prov på hela den där konflikten där nere i israel osv och på fredag har vi en historia inlämning som inte är klar. Just nu har jag tagit en paus i mitt pluggande och jag känner att jag inte alls är redo för det där provet imon, får lite smått panik faktiskt.

Man har nästan själv lust att gå i trean nu, dom har precis fått sina mössor och allt. jag vill jag vill, men detta är ju trots allt det sista sommarlovet i hela mitt liv nu (!) ta vara på det! hahaha

endast 12 dagar till våran födelsedag nu Mims :D wiieee! nervöst nervöst (av många skäl)

Kommentarer
Postat av: bella

Jo, det är bra med mig också! <3

2009-03-12 @ 09:38:37
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0