Twilight..

..Jag är sen jag vet, men det spelar ingen roll för det är Malin också, i alla fall när det gäller filmer och böcker. haha så idag efter den "otroligt långa" skoldagen gick jag och Malin till stan och fikade för att jag ville ha i mig något innan jag skulle på körlektion. Vi träffade på Emma inne på JC som sedan gick med oss resten utav dagen på stan. Jag var tvungen att sticka iväg i mitten utav alltihopa på körlektionen, och det enda hon gjorde var att klagade kändes det som så när lektionen var slut så kom jag ut ur bilen skakandes och visste inte vad jag skulle ta vägen. Åkte till Åhléns för att möta upp Emma och Malin igen, där jag och Malin bestämde oss för att köpa den första boken utav det fyra Twilight böckerna (vi såg nämligen filmen igår för första gången). Mitt nya kort slutade fungera fastän att jag hade pengar på det, så Malin fick lägga ut pengarna så länge. och så fick vi till det så sjukt bra för Malins bok var pris satt på 79kr och min på 98kr, och den kostar 98kr i vanliga fall, MEN båda fick böckerna för 79kr. DET gillar vi. haha jag är redan på kaiptel två och är helt fast. Ville ha böckerna på engelska men det har gått lika bra med de svenska nu.

Ikväll blir det att övningsköra med pappa på det min lärare klagade på. i gotta naile it!

Sudda sudda sudda ut kärringen ur mitt huvud!! Hon ska fan inte få påverka mig, absolut inte.


Kommentarer
Postat av: emsan

jag har precis börjat på den fjärde :P breaking dawn :D

2009-04-01 @ 20:06:06
Postat av: tinka

första boken är den bästa, ialf hittills för mig ! :) jag ska börja på fjärde ;)

2009-04-04 @ 12:40:33
URL: http://blueberry.devote.se
Postat av: Silje Helene - FOTOBLOGG

de svenska böckerna är väldigt förkortade vilket jag verkligen hatar -.-

2009-04-04 @ 12:45:46
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0