13

igår var det grils night out. Det började med förfest hemma hos Malin, bara lite tjejer och vi spelade det där sanning eller konsekvens spelet. Det fick oss att börja tända till lite. Vi åkte ner till Harrys tog stämpel och sedan vidare bort mot karlsdal där förfesten fortsatte. Åkte hem från Harrys vid typ halv 1 någon gång. Jag vaknade klockan 1 idag och ville bara ligga kvar men tänkte; Nej, jag måste upp och göra klart min historia. Och här sitter jag i köket med min kära dator framför mig och ska börja, typ en timma och 10 minuter efter att jag bestämde mig för det. Illa! ( Blder från igår kommer upp senare)

Får även säga grattis till isabella som fyller hela 18 år idag. grattis grattis.

13 days till London Mims & Emma :D

Kommentarer
Postat av: Isabella

tackar så mycket nina!:)

2009-05-16 @ 20:30:29
URL: http://torquata.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0