25

Nu är det inte långt kvar tills Mimmi och jag åker till London för shopping :D det ska bli så sjukt kul, den 28 maj drar vi till Göteborg och sedan den 29 maj sitter vi på flyget till London. Det ska shoppas, shoppas och åter igen shoppas så in i! Både jag och Mimmi har varit där innan och vi ska till Topshop det första vi ska to buy some heels, det är nog det enda jag tänker köpa där och klänningar om det finns några som faller mig i smaken, juste jag har betsämt mig för en bikini också, men först och främst mina älskade heels. 25 days til the best day of my life so far..

Idag var jag och Malin i jönköping och hämtade Higgins, och det blev också ett headband från H&M för min del. svart flätat läder, me like. har även varit på Mc donalds med Mimmi och skrattat sjukt mycket :)

nu ska jag ta och göra mig redo för sängen, ciaaoo



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är skratt sjuk :D

2009-05-05 @ 16:14:25
URL: http://mimmihindrikson.devote.se
Postat av: Anonym

mm jag ska faktidkt oså till london dååååååå!

2009-05-06 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0